Exeter: Time flies! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Luke Verbeek - WaarBenJij.nu Exeter: Time flies! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Luke Verbeek - WaarBenJij.nu

Exeter: Time flies!

Door: Luke Verbek

Blijf op de hoogte en volg Luke

22 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Het is inmiddels alweer zondag en de tijd vliegt hier in Engeland. Maar ik kan wel vertellen dat ik een absolute top week heb gehad. Het heeft hier verrassend genoeg nog geen enkele keer geregend en het is elke dag 20+ graden in Exeter.

Ik heb een productieve week gehad in the office van Corkscrew. Ik heb ondertussen al een eigen Business project waar ik aan begonnen ben. Ik kan helaas nog niks over mijn idee verklappen. Dit idee zal ik in de laatste week tijdens Pitch Night presenteren voor zo'n 60 professionals uit alle bedrijfstakken in Engeland. Iedereen moet zijn eigen business idea bedenken en een uitgewerkt model en plan maken om dit project een kickstart te geven. Ik ben heel enthousiast en tevreden over mijn project en ben ook van plan om na deze course samen met een andere deelnemer dit idee daadwerkelijk een kans te geven. Neill is mijn personal coach voor dit project en zal mij begeleiden om mijn plan verder uit te werken.

Verder zijn we druk aan de slag om The Big Issue te helpen met een campagne voor homeless people in the South West. Ook dit project verloopt goed en zijn we inmiddels bezig om een video te maken. De medewerkers van The Big Issue zijn tevreden met onze ideeën en hebben er veel vertrouwen in dat we verder kunnen helpen Exciting stuff dus! Zoals je nu al kan lezen, ik heb niet alleen maar vakantie en plezier hier in Engeland. Er moet ook gewerkt worden en het zijn lange dagen. Uiteraard hebben we ook nog vrije tijd en die benutten we uitstekend. We volgen het WK ook in Exeter. Mede door de vele nationaliteiten in deze groep volgen we veel wedstrijden s´avonds in de pub. Helaas is Engeland er alweer uit, maar daarentegen doet Nederland het uitstekend tot nu toe!

Donderdag hebben we na werk mijn verjaardag uitgebreid gevierd bij The Imperial in Exeter. Dit is by far mijn favoriete pub in Exeter en het is ontzettend sfeervol. Na een uitgebreide diner hebben we daarna nog een paar drankjes gedronken en is er een paar keer voor mij gezongen haha. Ik heb een topdag gehad en dat mede door een fantastische groep die we hebben hier in Exeter. Zaterdag zijn we naar Bath geweest. Dit is een van de mooiste steden die ik ooit heb gezien. (En ik heb er heel veel gezien) Bath is helemaal in Romeinse style ontworpen en dat was indrukwekkend. Het was een warme dag en we hebben heel veel bezienswaardigheden bezocht. Verder zijn we een prive college binnengeslopen om een prachtig uitzicht over Bath te krijgen. Volgens mij stonden we zelfs in de achtertuin van een bewoner. Aan het eind van de dag zijn naar een Amerikaanse restaurant gegaan en hebben we daar gegeten. Al met al was dit een absolute top dag en zal het moeilijk worden om dit te overtreffen in de komende weken. De tijd gaat ontzettend snel hier en ik ben inmiddels helemaal gewend aan het engelse levensstijl. Time flies!

  • 22 Juni 2014 - 13:32

    Tilly:

    Wat mooi om te lezen dat je het zo naar je zin heb in Engeland.
    En wat zal je een hoop kennis opdoen.
    Fijn dat je ook nog tijd heb om wat te zien van het land waar jij je hele leven al zo gek van bent.
    De helft zit erop, op naar de tweede helft.
    Lijkt me een hele leuke groep waar je mee optrekt.

    We zijn allemaal super trots op je!!

    Heel veel succes en ook plezier in Engeland,
    groetjes Tilly en Rien.

  • 22 Juni 2014 - 14:15

    Bettina Verbeek:

    Mooi stukje Luke,blij dat je zoveel leert en ziet en beleefd! Enjoy!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1324
Totaal aantal bezoekers 3082

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 05 Juli 2014

met Activity International

Landen bezocht: