Exeter: so far, so good! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Luke Verbeek - WaarBenJij.nu Exeter: so far, so good! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Luke Verbeek - WaarBenJij.nu

Exeter: so far, so good!

Door: Luke Verbeek

Blijf op de hoogte en volg Luke

15 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Na een week in Exeter kan ik eindelijk mijn eerste reisblog plaatsen. Het is een drukke week geweest en ik heb weinig tijd gehad om achter de laptop te zitten en te vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt. So this is my story so far!

Op zondagavond ben ik aangekomen in Exeter na een lange reis. Ik vloog vanaf Dusseldorf Weeze richting Londen Stansted. Daar heb ik twee uur gewacht om vervolgens de bus richting London Heathrow te nemen. Om 5 uur kon ik eindelijk de bus richting Exeter pakken. Na een reis van 3,5 uur kwam ik aan in Exeter. Mijn hostfamily stond al te wachten op mij bij de central busstation in Exeter. Jill & Brian hebben mij vervolgens een kleine rondlleiding gegeven door Exeter. Uiteraard werden de eerste grote pubs al aangewezen voor mij! Jill & Brian zijn heel aardig en ik woon nu een maand lang in de wijk Exwick. Ik verblijf samen met Ian uit Ierland bij Jill & Brian, dus ik ben niet de enige deelnemer die deze maand bij hun verblijft.

Maandag was mijn first meeting met Corkscrew en alle deelnemers voor deze maand. Neill en Tom zijn by far de beste coaches die ik heb gehad. Hun benadering en manier van werken is spot on! De deelnemers van Corkscrew zijn allemaal ontzettend aardig en talentvol. Ik zit met 9 mensen uit Ierland, een amerikaan, een chinees, een spanjaard, iiemand uit Taiwan en iemand uit Puerto Rico. De eerste week zijn we echt een groep geworden en kan het dus niet beter! De meeste avonden na onze lange dagen in the office spenderen we in de pubs om met z'n allen wat te drinken. (Drank is hier abnormaal goedkoop bij de weatherspoons) Elke dag werken we van 9 tot 6 in the office en zijn we bezig met het creëren van business ideeën. Verder vorm ik samen een groep net Rex uit China en Ian en werken wij aan het project om The Big Issue verder te helpen. The Big Issue is een krant in de UK die daklozen in Engeland helpt om hun leven op te pakken. Een interessant project dus! Vrijdag heb ik uiteraard Nederland gekeken samen met Miguel uit Spanje en Will. Miguel was ontzettend kwaad, dus dit was een geweldige avond haha. Daarna zijn we wezen stappen in Exeter met de hele groep. Gisteren zijn we naar het strand gegaan in Exmouth en dat was ook weer een topdag. Kortom: So far, so good! Deze week zullen er ongetwijfeld weer mooie verhalen komen en gaan we daarnaast mijn verjaardag met de hele groep vieren. Exciting times dus!

  • 15 Juni 2014 - 14:38

    Thea Link:

    Wat een fijn verhaal Luke,

    je hebt al veel gedaan en wat is de sfeer goed in de groep "erg belangrijk"!
    Er is gelukkig ook tijd voor ontspanning; je hebt ze meteen een poepie kunnen laten ruiken doordat ons
    land ook voetballen kan! ha,ha,ha.
    Ik ben benieuwd hoe Nederland tegen Australië voetbalt of ze de "spirit" er wel in kunnen houden.
    Hier waren de grappen niet van de lucht zoals het woord "Spainfull".
    Er is ook een filmpje opgedoken van Trevor Noah die het witte krijt uit de spuitbus op zijn schoenen kreeg gespoten, waar hij van baalde want Surinamers zijn erg trots op mooie, nieuwe schoenen.
    Het staat op mijn facebookpagina.
    Ik vind het erg leuk om je verhalen te lezen; ik hoop dat er nog meer zullen volgen.
    You are oké!!!

    Groet van Thea


  • 15 Juni 2014 - 15:14

    Tilly:

    Mooi te lezen dat je het naar je zin heb, eigenlijk hadden we al niet anders verwacht van jou.
    En een leuke groep waar je mee optrekt, is toch altijd heel belangrijk.
    En je zal best een hoop leren in die 4 weken.
    We maakten ons al zorgen dat je geen tijd zou hebben voor de pubs, maar dat is toch goed gekomen.
    Leuk dat je ons op de hoogte houdt.
    Alvast een hele fijne verjaardag, we hadden graag gekomen maar je bent niet thuis, haha.

    Nog heel veel plezier en succes,
    I'm proud of my nephew!!

    groetjes Tilly

  • 15 Juni 2014 - 17:31

    Ben:

    Hoi Luke , Leuk je blog te lezen , is het bier nog een beetje te pruimen of is het net lauwe zeik schuim kenne ze niet he , maak er weer een fijne week van en een leuke verjaardag
    En niet te dronken worden

    Groet ,Ben & Helene

  • 16 Juni 2014 - 13:14

    Monique:

    Hey Luke!

    Wat fijn om te lezen dat je het enorm naar je zin hebt! Het gastgezin, de groep, Neil en Tom, en
    de pubs!! ik had ook niet anders verwacht. Ik wens je nog een geweldige tijd toe en een fijne
    verjaardag. Enjoy!
    groetjes Monique van Activity International

  • 17 Juni 2014 - 14:35

    Bettina:

    Goed verhaal Luke, blij dat je het zo naar je zin hebt! Heel trots op je!

  • 17 Juni 2014 - 18:39

    Jesse Verbeek:

    Leuke blog Luke mooi dat je het naar je zin hebt, nog veel succes in Engeland :)!

    Groetjes Jesse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 3078

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 05 Juli 2014

met Activity International

Landen bezocht: